Лого KIA

KIA PV5 Cargo 2025

KIA PV5 Cargo 2025 / Фото #0
51.5 kWh
121 л.с.
Редуктор
2WD
71.2 kWh
163 л.с.
Редуктор
2WD
еще модификации ...

KIA PV5 Cargo (КІА PV5 Карго) - електричний фургон класу «M» з переднім приводом. Автомобіль було представлено 27 лютого 2025 року, на на Kia EV Day, що відбувся в Таррагоні, Іспанія.

KIA PV5 Cargo поєднує функціональність комерційного фургона з можливостями технологічної платформи майбутнього: побудований на спеціалізованій E-GMP.S у межах стратегії PBV, він пропонує гнучке рішення, яке адаптується до потреб користувача та покращує ефективність роботи.

Зовнішність моделі демонструє філософію «Opposites United», де елегантність м'яко переплітається з практичністю: чистий силует, характерне технічне освітлення, інтегроване в передні стійки, та модульність конструкції створюють образ сучасного фургона, який вигідно виділяється на тлі традиційного логістичного транспорту. Усе це доповнюється продуманими деталями, що підсилюють довговічність і зручність у щоденній експлуатації: чорні накладки на арки та пороги захищають кузов у міських умовах, а змінні кутові елементи бампера дозволяють швидко й дешевше усувати дрібні пошкодження, зменшуючи витрати бізнесу.

А продумана геометрія кузова з оптимізованою висотою скління та точками капота забезпечує кращу оглядовість і впевненість водія під час маневрів. Важливим є наявність різноманіття яскравих і водночас екологічних кольорів, що дає змогу бренду чи компанії зберігати професійний імідж, водночас вирізняючись у міському потоці.

Інтер'єр KIA PV5 Cargo створений так, щоб кожна його деталь працювала на комфорт водія й ефективність щоденних робочих процесів: кабіна нагадує продуманий мобільний офіс, де відкритий простір з безліччю зручних ніш допомагає підтримувати порядок, а інтуїтивне розташування елементів керування та спокійна графіка приладів дозволяють зосередитися на дорозі без зайвих відволікань.

Продовження цієї логіки, ми бачимо й у вантажному відсіку, який, завдяки об'єму до 5,1 м³ у версії з високим дахом, упевнено вміщує дві європалети. А сам процес заванатження/вивантаження полегшено завдяки зниженому до 419 мм порогу, що зменшує навантаження на спину під час роботи з ванатжем. Гнучкість простору доповнюється опціональною системою L-track, рейки якої можуть розміщуватися на підлозі, стелі та перегородці, даючи змогу фіксувати вантажі будь-якого формату та налаштовувати інтер’єр під конкретні задачі бізнесу.

Завершує концепцію унікальна опція Walk-Through: складне пасажирське сидіння та перегородка з розсувними дверима забезпечують прямий доступ із кабіни до вантажного відсіку, дозволяючи працювати швидше й без необхідності виходити на вулицю, що особливо цінно в динамічних міських умовах.

PV5 Cargo поєднує сучасні цифрові рішення з продуманою функціональністю, перетворюючи звичайний комерційний фургон на інтелектуального помічника для бізнесу: мультимедійна система на базі Android Automotive OS забезпечує доступ до потрібних застосунків прямо з салону, а великий 12,9-дюймовий екран у парі з 7-дюймовою панеллю приладів створює інформативний та зручний для роботи інтерфейс.

Ця технологічність логічно переходить у можливості фургона за межами дороги - система V2L дозволяє використовувати енергію батареї для живлення інструментів чи обладнання, фактично роблячи PV5 мобільною електростанцією, що особливо цінно під час польових робіт.

Доступ до авто також стає простішим завдяки Digital Key 2.0, яка дозволяє відкривати та запускати машину зі смартфона, що ідеально підходить для автопарків із кількома водіями. А постійна актуальність програмного забезпечення підтримується OTA-оновленнями. Також, для корпоративних клієнтів передбачена розширена телематика з прогнозним обслуговуванням, яка допомагає зменшити час простою й витрати на ремонт.

KIA PV5 Cargo вирізняється сучасною електричною силовою установкою, яка пропонує не лише нульові викиди, а й упевнену динаміку завдяки мотору на 89 чи 120 кВт із миттєвим крутним моментом у 250 Нм. Також фургон пропонує гнучкий вибір тягових батарей - від доступної та довговічної LFP (літій-залізо-фосфат) на 43,3 кВт-год до двох варіантів NCM (нікель-кобальт-марганець) на 51,5 та 71,2 кВт-год, а завдяки технології «cell-to-pack» підвищується енергоефективність та оптимізується вага. Максимальний запас ходу до 416 км (у версії з найбільшою батареєю) забезпечує впевненість у щоденних поїздках містом і за його межами, а коли потрібна підзарядка, система швидкого заряджання дозволяє відновити енергію з 10% до 80% усього за 30 хвилин.

Джерело: KIA-PV5-Cargo.InfoCar.ua

читать дальше